torsdag 21. mars 2013

Min tid!


Min kjære Ellen Næss sa en gang at jeg måtte ha forbud mot å være alene. Jeg finner på så mye rart. Noe nytt hele tiden. Jeg har skrevet før om adhd. Dette er en vanskelig diagnose for mange og ikke til å tulle med. Jeg tror ikke jeg lider av adhd, men kanskje en light versjon om det finnes. Eller så er det bare et behov for å gjøre egne ting. I så altfor mange år levde jeg for å tilfredsstille alle andre. De siste fem årene har jeg gjort det jeg selv ønsker. Fem av trettifem år. Jeg har så mye å ta igjen. Jeg finner på noe nytt hele tiden. For et par måneder siden fant jeg ut at jeg skulle skrive blogg. Nå har jeg fått smaken på Movie maker. Et program for data dummies, men for meg er det kult. Vær forberedt på flere filmer heretter. 

Mange lurer på livet mitt... Det er folk her hele tiden. Noen kommer, mange blir over. Det er mitt liv, min tid og mitt hus. Liker du det ikke så finn på noe annet! Back off, liksom. (Jug det med huset assa! Banken som eier. Men det trenger dere ikke å si til noen... ;) ...)

Jeg er tom for timer i døgnet så jeg må nå slå flere fluer i en smekk. Derfor blir det i dag blogg med filmer.

Flere av dere vet godt om Nitrohistorien. Jeg tror dere ALLE vet om min forkjærlighet til dyr generelt. Dagene er fylt med Nitro. Jeg er omgitt av dyktige, kjærlige mennesker som bruker all sin tid på bortkomne hunder og fortvilte eiere. Jeg synes det er viktig å huske starten... Hvorfor vi er her. Så jeg lagde filmen om Nitro.

Jeg har jo nå, sammen med min kjære "dataAnne" blitt tryggere foran skjermen og drister meg til å tøye mine grenser. Filmen om Sanivara skal jobbes mer med, men siden jeg skylder tålmodighet legger jeg den nå her... Ikke helt ferdig...

Takk, kjære Nitro. Du har gitt meg nye erfaringer, ny kunnskap og nye venner. Og takk Sanivara, fordi du gir meg trygghet, kjærlighet og visshet om at det er mer mellom himmel og jord enn det som kan sees med det blotte øye. Du gir meg styrke til å takle alt og en sjelefred som mor Theresa kunne misunt meg.

Takk!

-Anita- 

Nitro:

Sanivara:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar